
Emri i Lëndës : Gjuhë Gjermane II | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
GFL 201-1 | A | -1 | 3 | 1 | 0 | 3.50 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | Mirela Reqica, Msc | |||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | ||||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Lenda gjermanishtes ka per qellim qe ne fund te semstrit studentet te arrijne komunikimin baze te jetes se perditshme. Gjithashtu ka pper qellim qe te njohe studentet me gramatiken e gjuhes gjermane duke e ballafaquar shpeshhere edhe me gjuhen shqipe.Studentet ne perfundim te lendes arrijne te bejne nje prezantim te detajuar te vetes se tyre , te familjes , shkolles / punes dhe jetes se perditshme . | |||||||
Objektivat | Pervetesimi i gramatikes me shkrim me te folur dhe plotesimi i librit te punes nepermjet ushtrimeve | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | .Ky jam une ! ( mesojne zgjedhime foljesh dhe dhe arrijne te bejne nje prezantim ) Nxenesit perserisin edhe nje here foljet si : shkoj , bej, flas, quhem , vij , banoj etj . bejne dialoogje me njeri tjetrin duke u prezantuar dhe duke pyetur per gjera te jetes se perditshme . Gjithashtu nxenesit lexojne edhe librin ne faqen 7 . Degjojne audiot qe ndodhen ne faqet 8 dhe 9 . | |||||||
2 | familja ime !( Marrin fjale te reja dhe pjese gramatikore duke pershkruar familjen) Nxenesit marrin fjalet e reja te perkthyera qe ndodhet tek pjasa e librit te ushtrimeve . me pas marrin peremrat pronore si pjese gramatikore . Dhe gjithashtu prezantojne faniljet e tyre duke i pershkruar . | |||||||
3 | te hash dhe te pish ( Ndertojne biseda te ndryshme ne ambjente ku hane dhe pine me baze gramatikore ) marrja e fjaleve te reja qe ndodhen tek fletorja e punes dhe na tregojne kush eshte ushqimi dhe pija e tyre e preferuar .Pjesa gramatikore perkon me parafjalet ne gjermanisht qe shoqerohen me rasa te caktuara . | |||||||
4 | Ndarja e gjinive ne gjermanisht ( der , die ,das) duke e gershetuar me rasen kallezore dhe dhanore. nxenesit njihen me folje qe perkojne me rasa te caktuara dhe me parafjale te caktuara . Formim fjalish me folje qe lidhen me parafjale te caktuara . | |||||||
5 | Shkruaje “Dita ime” dhe dialogojne me njeri tjeterin. Perserisin edhe nje here foljet e ndashme dhe diskutojne me njeri tjetrin per aktivitetet e ndryshme qe bejne gjate dites . | |||||||
6 | trajta e shquar dhe trajta e pashquar l ( shembuj dhe ushtrime tek fletorja e punes) Njohen me fjalet e reja tek pjesa e ushtrimeve dhe japin shembuj te trajtes se shquar dhete pashquar . | |||||||
7 | Banesa ime ( Pershkrimi i imtesishem i shtepise ) Bejne pyetje me njeri tjetrin lidhur me banesat dhe orendite shtepiake pasi jane njohur me fjalet e reja tek pjesa e fletores se punes . | |||||||
8 | Provimi gjysem final | |||||||
9 | Ndajfoljet e kohes, parafjalet e kohes dhe perdorimi I tyre ne dhanore , perdorimi I menyres lidhore i foljeve modale mundet dhe duhet. | |||||||
10 | Fusha e komunikimit , perdorimi I lidhezave ‘sepse’ dhe ‘prandaj’ ne fjalite me nenrenditje dhe zbatimi i rregullave te tyre sipas gjuhes gjermane. | |||||||
11 | Reflexive Verben ( foljet vetvetore – shembuj –ushtrime- dialog) | |||||||
12 | Fusha gramatikes, lidheza ‘qe’. Kompetencat e te degjuarit e te folurit si te porositesh ne restorant. | |||||||
13 | Projekt “ Nje dite ne Gjermani “ ( nxenesit bejne ne powerpoint se si mund te ishte nje dite ne Gjermani duke e ilustruar me foto , video etj ) | |||||||
14 | Lidheza ‘nese’ perdorimi i saj ne fjalite me nenrenditje. Rubrika Lesemagazine jeta dhe te ushqyerit ne gjermani. | |||||||
15 | Ushtrime përsëritëse | |||||||
16 | Provimi final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura |
|
|||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Kompetenca e komunikimit dhe te shprehurit- Idetinfikon personazhet kryesore te nje tregime, drame, filmi, kenge e etj dhe luan rolin e nje prej personazheve me nje prej studenteve. | |||||||
2 | Kompetencat e te menduarit – Shprehet pro dhe kunder per nje mendim, qendrim,sjellje te manifestuar nga nje apo me shume persona si dhe ballafaqohet me situate jetesore. | |||||||
3 | Kompetenca e te nxenit – Grumbullon dhe klasifikon materialet e performances se vete per pergatitjen apo pasurimit e portofIdentifikon dhe krahason informacionet e njohura per nje teme, ceshtje apo ngjarje te caktuar nga jeta e perditshme duke perdor teknikat e ndryshme. | |||||||
4 | Kompetenca qytertare – Shpreh, degjon dhe respekton mendimin e secilit student dhe vendos per menyrat e perfundimit ten je aktiviteti te perbashket. | |||||||
5 | Kompetenca dixhitale - Perdor teknologjine dixhitale per te gjetur informacionin e nevojshem. | |||||||
6 | Kompetenca e te degjuarit - Shfaq sjellje te pershtatshme gjate te degjuarit si psh. Ndjek me vemendje tekstin qe degjon.Shpreh pelqimin dhe interesin te asaj qe degjon duke reaguar. | |||||||
7 | Kompetenca e perdorimit te drejte te gjuhes. Stduenti mund te kuptoje fjali te shkeputura dhe shprehje te perdorura shpesh ne lidhje me fusha qe kane perparesi te menjehershme. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 15 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 1 | 20 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 45 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 55 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 4 | 64 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 3 | 42 | |||||
Detyra | 1 | 5 | 5 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 0 | 0 | |||||
Provimi final | 1 | 9 | 9 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 120 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 4.8 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)