
Emri i Lëndës : Gjuhë Gjermane II | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
GFL 201-1 | C | 3 | 3 | 1 | 0 | 3.50 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | Albanian, German | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Ky kurs i ofron studentëve mundësinë për të marrë njohuri te nivelit te dyte dhe për të zhvilluar aftësi në përdorimin e Gjuhës gjermane si nga ana gramatikore ashtu dhe komunikative në situata të ndryshme në të cilën ata do të ndodhen | |||||||
Objektivat | - Ambientimi i studentëve me natyrën e gjuhës gjermane si një gjuhë e huaj per ta. - Njohja dhe praktikimi i katër aftesive të gjuhës gjermane, me qëllim që studentët të dinë të reagojnë drejtë në situata të ndryshme. -Ushtrimi i temave të ndryshme në jetën e përditshme, duke filluar nga nje leksik i nevojave më të domosdoshme dhe praktike. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Peremrat pronor ne rasen emerore, kallezore dhe dhanore.Fusha e komunikimit , te flasesh per profesionin dhe te tregosh mbi historine familjare.Fusha e te shkruarit, te krijosh tekstet mbi aktivitetedhe ngjarjet duke perdorur peremrat pronor dhe lakimet e tyre. | |||||||
2 | Parafjalet qe ndiqen nga rasa kallezore dhe dhanore , lakimi I trajtes se shquar dhe pashquar krahasimisht me rasat kallezore dhe dhanore perdorimi I tyre ne 3 gjini si dhe formimi I tyre ne shumes. Fusha e te shkruarit dhe te folurit, keshilla ‘mobilimi ceshtje gustosh’ , tekste te shkurtra kreative. | |||||||
3 | Fjale formimi: kthimi I foljeve ne emer duke respektuar mbaresat dhe fundoret e tyre. Fusha e te lexuarit, broshura dhe njoftime per turistet te pershkruash natyren dhe peisazhet. | |||||||
4 | Ore praktike, rubrika e perseritjes te njohurive te marra nga oret paraardhese.Projekt qyteterimi nga vellezerit e famshem Heinrich Mann dhe Thomas Mann. Shkrimtaret me veprat e tyre me te njohura ne gjermani. | |||||||
5 | Test me të gjithë elementët e mësuar deri tani | |||||||
6 | Lakimi i mbiemra ne trajten e pashquar si dhe ne trajten e shquar ne rasat emerore , kallezore, dhanore. | |||||||
7 | Parafjalet e kohes dhe perdorimi I tyre ne rasen dhanore e kallezore. Rubrika Lesemagazine, trajtimi I tekstit ne varesi te kompetencave. Projekt qyteterimi informacion i pergjithshem mbi Austrine. | |||||||
8 | Provimi gjysmefinal | |||||||
9 | Ndajfoljet e kohes, parafjalet e kohes dhe perdorimi I tyre ne dhanore , perdorimi I menyres lidhore i foljeve modale mundet dhe duhet. | |||||||
10 | Fusha e komunikimit , perdorimi I lidhezave ‘sepse’ dhe ‘prandaj’ ne fjalite me nenrenditje dhe zbatimi i rregullave te tyre sipas gjuhes gjermane. | |||||||
11 | Lakimi i mbiemrave pa nyje ne 3 rasat si dhe perdorimi i tyre ne shumes. Rubrika Lesemagazine sporti dhe shendeti. | |||||||
12 | Fusha gramatikes, lidheza ‘qe’. Kompetencat e te degjuarit e te folurit si te porositesh ne restorant. | |||||||
13 | Foljet vetvetore. | |||||||
14 | Lidheza ‘nese’ perdorimi i saj ne fjalite me nenrenditje. Rubrika Lesemagazine jeta dhe te ushqyerit ne gjermani. Projekt qyteterimi: Restorantet ne Hamburg | |||||||
15 | Ushtrime përsëritëse | |||||||
16 | Provimi final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Kompetenca e komunikimit dhe te shprehurit- Idetinfikon personazhet kryesore te nje tregime, drame, filmi, kenge e etj dhe luan rolin e nje prej personazheve me nje prej studenteve. | |||||||
2 | Kompetencat e te menduarit – Shprehet pro dhe kunder per nje mendim, qendrim,sjellje te manifestuar nga nje apo me shume persona si dhe ballafaqohet me situate jetesore. | |||||||
3 | Kompetenca e te nxenit – Grumbullon dhe klasifikon materialet e performances se vete per pergatitjen apo pasurimit e portofIdentifikon dhe krahason informacionet e njohura per nje teme, ceshtje apo ngjarje te caktuar nga jeta e perditshme duke perdor teknikat e ndryshme. | |||||||
4 | Kompetenca qytertare – Shpreh, degjon dhe respekton mendimin e secilit student dhe vendos per menyrat e perfundimit ten je aktiviteti te perbashket. | |||||||
5 | Kompetenca dixhitale - Perdor teknologjine dixhitale per te gjetur informacionin e nevojshem. | |||||||
6 | Kompetenca e te degjuarit - Shfaq sjellje te pershtatshme gjate te degjuarit si psh. Ndjek me vemendje tekstin qe degjon.Shpreh pelqimin dhe interesin te asaj qe degjon duke reaguar. | |||||||
7 | Kompetenca e perdorimit te drejte te gjuhes. Stduenti mund te kuptoje fjali te shkeputura dhe shprehje te perdorura shpesh ne lidhje me fusha qe kane perparesi te menjehershme. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 30 | ||||||
Kuize | 1 | 10 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 0 | 0 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 40 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 60 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 4 | 64 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 3 | 42 | |||||
Detyra | 0 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 9 | 9 | |||||
Provimi final | 1 | 10 | 10 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 125 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)