
Emri i Lëndës : Programim Mobile | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
CMP 310-1 | A | -1 | 3 | 0 | 1 | 3.50 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | Edlir Spaho, Msc | |||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | ||||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Aplikimi Mobile është teknologjia që e lejon transmetimin e të dhënave, zërit dhe videove përmes një kompjuteri apo çfarëdo pajisjeje tjetër wireless pa pasur nevojë për lidhje fizike. Pasi Android në ditët e sotme është platforma më e përhaour në pajisjet mobile, theks i veçantë do t'i jepet zhvillimit të aplikacioneve në Android. Kursi do të mbulojë të gjitha çështjet bashkëkohore të platformës dhe do të ilustrojë të gjithë procesin me shembuj. | |||||||
Objektivat | ||||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Hyrje në Aplikim Mobile, historia e Android dhe kuptimi i Android Stack | |||||||
2 | Pjesët kryesore të ndërtimit të aplikacioneve në Android | |||||||
3 | Aktivitetet dhe Intentat | |||||||
4 | Android User Interface: Layouts (Linear Layout, Relative Layout, Table Layout, etj.) dhe Views 1 | |||||||
5 | Android User Interface: Layouts (Linear Layout, Relative Layout, Table Layout, etj.) dhe Views 2 | |||||||
6 | Fragmentet dhe Fragment manager | |||||||
7 | Ripërdorimi i fragmenteve në aktivitetet | |||||||
8 | Provimi gjysmefinal | |||||||
9 | SQLite3: Zhvillimi dhe menaxhimi i databasave përmes SQLite3 | |||||||
10 | Përdorimi i SQLite3 në Android | |||||||
11 | Web Serviset dhe Serviset që punojnë në prapavijë në Android | |||||||
12 | Content Providers | |||||||
13 | Broadcast Receivers | |||||||
14 | Përsëritje | |||||||
15 | Përsëritje | |||||||
16 | Provimi final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura |
|
|||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Në përfundim, studentët do të njihen me konceptet themelore dhe teknikat e platformës Android | |||||||
2 | Studenti do të jetë i aftë për të punuar dhe menaxhuar projekte brenda një grupi | |||||||
3 | Studenti do të jetë i aftë për të zhvilluar aplikacione në Android | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 0 | 0 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 0 | 0 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 0 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 0 | |||||||
Total | 0 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 4 | 64 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 0 | 0 | 0 | |||||
Detyra | 0 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 0 | 0 | 0 | |||||
Provimi final | 1 | 0 | 0 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 64 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 2.56 | |||||||
ECTS | 3 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)