
Emri i Lëndës : Gjuhë Gjermane I | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
GFL 102-1 | A | -1 | 3 | 1 | 0 | 3.50 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | Olta Elezi, Msc | |||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | ||||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Ky kurs i ofron studentëve mundësinë për të marrë njohuri dhe për të zhvilluar aftësi në përdorimin e Gjuhës gjermane si nga ana gramatikore ashtu dhe komunikative në situata të ndryshme në të cilën ata do të ndodhen | |||||||
Objektivat | ||||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Rregullat e leximit dhe të drejtshkrimit - Mësimi 1: (përshëndetjet dhe prezantimi në gjuhën gjermane ) | |||||||
2 | •Zgjedhimi i foljeve. – përemrat pyetës: wer,wie,woher. • Pozicioni i foljes në fjalitë dëftore. • Pozicioni i foljes në fjalitë pyetëse. • Të prezantojmë familjen, të shprehim njohuritë gjuhësore, të bëjmë biseda dhe të vleresojme dicka. • Ushtrime | |||||||
3 | Orë praktike me te gjithë elementet e mësuar deri tani | |||||||
4 | • Nyjet e shquara në rasën emërore. • Nyjet e pashquara. Dialog Ushtrime | |||||||
5 | • Emrat në numrin njëjës dhe shumës. • Të pyesim për fjalë dhe ti emertojmë ato. • Të lutemi për përsëritje. • Të falenderojmë dhe të përshkruajmë objekte. • Biseda telefonike. • Ushtrime | |||||||
6 | Ora zyrtare dhe jo zyrtare • Ditët e javës, periudhat e ditës (vaktet ), | |||||||
7 | Foljet e ndashme dhe perdorimi i tyre ne fjali. Te pershkruanin ne gjermanisht temen "Dita Ime" Perseritje | |||||||
8 | Provimi gjysmefinal | |||||||
9 | Rasa emerore dhe rasa kallezore . Dialog me temen "Te porosisim ne restorant " | |||||||
10 | Perdorimi i pjesezes " Doch " Lexojne nje tekst " Juliana ne Gjermani " dhe kthejne pergjigje pyetjeve . | |||||||
11 | Folja modale mundem dhe dua . Ushtrime Dialogojne me njeri tjetrin duke shprehur gjera qe mund dhe duan ti bejne ne jeten e perditshme | |||||||
12 | Koha e kryer . Ushtrime . Ese me teme " Cfare kam bere dje "? | |||||||
13 | • Koha e pakryer/e kryer e thjeshtë te foljet ndihmëse kam dhe jam. • Koha e kryer tek foljet e pandashme. | |||||||
14 | • Forma urdherore. • Peremrat vetorë ne rasën kallëzore. • Ushtrime. | |||||||
15 | Perdorimi i parafjaleve te ndryshme ne fjali duke i shoqeruar me rasat perkatese . | |||||||
16 | Provimi final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura |
|
|||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Përvetësimi i rregullave gramatikore të gjuhës gjermane | |||||||
2 | Asimilimi i elementëve gjuhësore për përdorim të përditshëm dhe në situata të ndryshme | |||||||
3 | Studentët do të jenë në gjendje të flasin rrjedhshëm dhe qartë në gjuhën gjermane ne perputhje me nivelin. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 0 | 0 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 0 | 0 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 0 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 100 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 4 | 64 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 4 | 56 | |||||
Detyra | 0 | 1 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 0 | 1 | 0 | |||||
Provimi final | 1 | 5 | 5 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 125 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)