
Emri i Lëndës : Ndërfaqe Përdoruesi | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
CMP 317-1 | A | -1 | 2 | 0 | 2 | 3.00 | 6 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | ||||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Në këtë lëndë do të trajtohen tema që do të përfshijnë metodat si dhe rëndësinë e faktorëve njerëzorë, ndjesive njerëzore, karakteristikat konjektive dhe fizike si dhe aplikim praktik të këtyre njohurive. Gjithashtu nëpërmjet temave që do të trajtohen studentët do të njihen me ciklin e jetës së produktit që përfshin dizenjimin, implementimin dhe vlerësimin duke u përqëndruar tek përdoruesi i tij. | |||||||
Objektivat | ||||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Hyrje në ndërfaqen e përdoruesit Historiku • Një historik i shkurtër dhe një njohje e përgjithshme e lëndës. • Koncepte të ndryshme mbi ndërfaqen e përdoruesit. | |||||||
2 | Ndërfaqja e përdoruesit e aplikuar dhe Sistemet iterative • Bashkëveprimi njeri kompjuter në ambientin ndërdisiplinor • Probleme që lidhen me ndërfaqjen e përdoruesit • Arkitektura dhe mjetet Softuerike • Ndërfaqja e përdoruesit në sistemet iterative | |||||||
3 | Procesimi i informacionit njerëzor • Perceptimi • Aftësitë motorike • Memorja • Vendimmarrja • Vëmendja • Vizioni | |||||||
4 | Të njohësh përdoruesin • Nivelet e përshkrimit të përdoruesit | |||||||
5 | Modelet konceptuale dhe metaforat • Modelet në dizenjimin e ndërfaqjes së përdoruesit • Rrezikshmëria e modelit të përdoruesit • Krahasimet e stileve bashkëvepruese • Sygjerime për manipulimin direkt • Modelimi i gabimeve njerëzore | |||||||
6 | Dizenjimi i përqëndruar tek përdoruesi • Dizenjimi i ndërfaqjes së përdoruesit me modelin e ujëvares • Dizenjimi iterativ • Modeli spiral • Si bëhet analiza e përdoruesit | |||||||
7 | Principet e Dizenjimit • Orientuesit e përdorueshmërise (Heuristics) • 10 rregullat e Nielsen • 16 principet e Bruce Tognazzinit • 8 Rregullat e arta te Shneiderman • 7 principet e dialogut sipas ISO 9241-110:2006 | |||||||
8 | Provimi gjysmë final | |||||||
9 | Inxhinierimi dhe kreativiteti • Proçeset e krijimit | |||||||
10 | Dizenjimi i Grafikës • Thjeshtesia • Kontrasti • Hapesirat • Balanca • Ngjyra | |||||||
11 | Prototipet • Arësyet e ndërtimit të prototipeve • Klasifikimi i prototipeve • Besnikëria e prototipit • Prototipi në letër • Prototipet hipertestuale | |||||||
12 | Vleresimi i përdorueshmërisë • Vlerësimi Heuristik • Testet e përdorueshmërisë | |||||||
13 | Projektim për përdoruesin • Të projektosh dhe të realizosh • Projektimi tradicional • Projektimi i bazuar tek njeriu • Projektimi universal | |||||||
14 | Modelet e të dhënave hyrëse dhe modelet për paraqitjen e rezultateve • Llojet e ngjarjeve të inputit • Elementet që konsiderohen kur zgjidhet një model paraqitjeje • Vizatimi në modelin e komponentëve | |||||||
15 | Aksesibiliteti • Llojet e dëmtimeve • Teknologjia asistive • Direktiva aksesibiliteti | |||||||
16 | Provimi final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Në përfundim të këtij kursi studentët do të jenë në gjendje të kuptojnë që, bashkëveprimi njeri-kompjuter është studimi i njerëzve, i teknologjive informatike dhe i mënyrave se si këta veprojnë mbi njëri-tjetrin me qëllim që të përcaktohet se si mund të bëhen teknologjitë më të përdorshme për njerëzit. | |||||||
2 | Të realizojnë një kombinimi hardwaer- softwaer që lehtëson komunikimin ndërmjet përdoruesit dhe kompjuterit. | |||||||
3 | Të projektojn, vlerësojn dhe implementojn sistemet iterative që përdoren nga njerëzit dhe studiojn aspektet kryesore që i rrethojnë | |||||||
4 | Arritja e ndertimit të ndërfaqjeve efektive Njeri-Kompjuter. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 0 | 0 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 0 | 0 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 0 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 100 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 4 | 64 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 6 | 84 | |||||
Detyra | 0 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 0 | 0 | 0 | |||||
Provimi final | 1 | 1 | 1 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 149 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5.96 | |||||||
ECTS | 6 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)