
Emri i Lëndës : Anglisht e Avancuar II | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
EFL 104-1 | A | -1 | 5 | 0 | 0 | 5.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | ||||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Studentët do të jenë në gjendje të të kryejne akte komunikuese në gjuhën angleze që tregojnë një ndjenjë shumë të zhvilluar e vetëdijes gjuhësore si dhe një zotërim të argumentimit dhe diskursi efektiv social. | |||||||
Objektivat | Aftesite akademike ne degjim dhe te folur; gramatike dhe fjalor i zhvilluar i anglishtes. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Jeta familjare. Shprehje foljore. Kohët e tashme dhe të shkuara. Letra & emaile joformale. Faqe 5-22 | |||||||
2 | Zhvillimet teknologjike. Robotika. Monologe. Stili formal. Faqe 23-35 | |||||||
3 | Kohët e ardhme. Dialogje. Të bësh sugjerime dhe ti përgjigjesh atyre. Faqe 35-42 | |||||||
4 | Jeta e punes. Personalitetet në zyrë. Shprehje foljore. Dhënia dhe përgjigja ndaj këshillave. Letrat& emailet gjysëm-formale dhe formale. Faqe 43-58 | |||||||
5 | Cëshjet shëndetësore. Dëmtimet. Gjimnastika dhe sportet. Ushqimi dhe proteinat. Faqe 59-71 | |||||||
6 | Shprehje foljore. Foljet modale. Monologu. Dialogu. Të japësh një opinion dhe ti përgjigjesh atij. Faqe 72-77 | |||||||
7 | Ceshtjet sociale dhe problemet botërore. Mjedisi. Fjali në fomën pasive. Diskutimi i shkaqeve dhe rezultateve në një cështje të caktuar. Faqe 78-88 | |||||||
8 | Provimi gjysmë final | |||||||
9 | Krimi dhe ndëshkimet. Shprehje foljore. Ndajfoljet. Diskutim interaktiv. Faqe 89-95 | |||||||
10 | Blerjet dhe shërbimi. Paratë dhe shpenzimet. Fjalitë kushtore dhe dëshirore. Faqe 96-107 | |||||||
11 | Reklamimi dhe marketingu. Shprehje foljore. Formimi i fjalëve. Të diskutosh rreth një cështjeje. Ese pro& kundër. Faqe 108- 113 | |||||||
12 | Mjediset jashtë dhe aktivitetet. Pamjet dhe karakteristikat gjeografike. Ligjërata e drejtë. Faqe 114-125 | |||||||
13 | Moti dhe fenomenet natyrore. Tingujt në natyrë. Shprehje foljore. Formimi i fjalëve. Tregimi i një eksperience. Faqe 126-136 | |||||||
14 | Performuesit. Radio & TV. Përmbledhje. Formimi i fjalëve. Fjalitë me nënrenditje. Faqe 137-147 | |||||||
15 | Librat. Letërsia. Muzika. Shprehje foljore. Dialog dhe monolog me alternativa. Faqe 148-152 | |||||||
16 | Final Exam | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët do të lexojnë dhe kuptojnë tekste të ndryshme të mara nga materiale autentike si gazeta revista etj. | |||||||
2 | Studentët do të flasin me saktësi fjalorin dhe gramatikën e paraqitur në mësim. | |||||||
3 | Studentët do të shkruajnë letra të ndryshme si kërkesa, ankesa, letra, aplikimi, raporte apo tregime. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 30 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 1 | 30 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 70 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 30 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 5 | 80 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 3 | 42 | |||||
Detyra | 1 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 0 | 0 | |||||
Provimi final | 1 | 0 | 0 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 122 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 4.88 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)